In memoriam JOACHIM SALAMERO
Benvolguts col·legues.
Avui el nostre «camarade» Joaquim Salamero ha mort, després de patir la infecció de la Covid 19, a Bordeus, departament de la Gironda, on va desenvolupar la seva vida professional i la d’agitador social. (*)
Ja fa vint anys Ateus de Catalunya vàrem començar a tenir contactes a nivell internacional i un dels primers va ser en Joaquim. Gràcies ell se’ns van obrir moltes portes i es van segellar interessants contactes. A mes el seu coneixement del castellà, era fill d’exiliats republicans, facilità enormement els contactes, ens va fer de traductor en diverses ocasions i finalment el seu coneixement de la seva estimada terra de naixement el feia comprendre millor els problemes amb que ens trobàvem.
Com a persona vaig tenir la sort de relacionar-me amb ell, poc, malauradament, però vàrem reblar una forta amistat
Amb agraïment en record del nostre amic dono en nom propi i de l’associació, el condol a familiars, amics i camarades.
Albert Riba
President d’Ateus de Catalunya
(*)https://www.sudouest.fr/2021/02/04/disparition-de-joachim-salamero-figure-du-militantisme-en-gironde-8368224-2780.php
Barcelona, 4 de febrer de 2021